Кошик
242 відгуків
promo_banner
ASTA ТЕСТЕР ГЕРМЕТИЧНОСТІ ПРОКЛАДКИ ГОЛІВКИ АДАПТЕРИ
  • ASTA ТЕСТЕР ГЕРМЕТИЧНОСТІ ПРОКЛАДКИ ГОЛІВКИ АДАПТЕРИ, фото 3
  • ASTA ТЕСТЕР ГЕРМЕТИЧНОСТІ ПРОКЛАДКИ ГОЛІВКИ АДАПТЕРИ, фото 4

ASTA ТЕСТЕР ГЕРМЕТИЧНОСТІ ПРОКЛАДКИ ГОЛІВКИ АДАПТЕРИ

1 945 ₴

  • В наявності
  • Код: AWK_A-1025B
+380 (67) 225-29-93
  • +380 (95) 759-16-17
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
ASTA ТЕСТЕР ГЕРМЕТИЧНОСТІ ПРОКЛАДКИ ГОЛІВКИ АДАПТЕРИASTA ТЕСТЕР ГЕРМЕТИЧНОСТІ ПРОКЛАДКИ ГОЛІВКИ АДАПТЕРИ
1 945 ₴
В наявності
+380 (67) 225-29-93
  • +380 (95) 759-16-17
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Діагностичний набір для перевірки витоків СО2 в системі охолодження + АДАПТЕРИ ASTA A-1025BДіагностичний тестер витоків СО2 в системі охолодження ASTA A-1025B купити, ціна в інтернет-магазині мото - автозапчастин

Опис

  • За допомогою тестера вуглекислого газу можна визначити, чи потрапляють продукти згоряння палива в сорочку охолодження ДВС, виявити порушення герметичності прокладання головки, тріщини в блоці двигуна.
  • Принцип дії ґрунтується на вимірі вмісту СО2 в системі охолодження.
  • Набір являє собою діагностичний пристрій — тестер, за допомогою якого можна визначити вміст вихлопних газів в охолоджувальній рідині системи охолодження двигуна автомобіля.
  • Показником несправності слугує зміна кольору контрольної рідини. Якщо впродовж хвилини перевірки Рідина стає жовтою, продукти згоряння потрапляють у сорочку охолодження ДВС 
  • Наявність вихлопних газів непрямо свідчить про проблеми пов'язаних із мікротріщинами в камері згоряння або нещільний прилеглий прокладка між блоком двигуна і ГБЦ тощо, що зазвичай виникають після перегрівання двигуна.
  • Перевірка проводиться під час роботи двигуна на холостому ходу.
  • Місце розташування витоку визначається способом вимкнення однієї свічки запалювання за один раз, і проведення повторного випробування.

 Призначення

  • Діагностика двигунів внутрішнього згоряння як із бензиновим, так і дизельним уприскуванням
  • Тест на визначення вмісту в охолоджувальній рідини вихлопних газів.

Принцип дії

  • Відпрацьовані гази, під час проникнення в систему охолодження двигуна, накопичуються в «повітряній подушці» радіатора або розширювального бачка. Тестер аналізує склад цього повітря, і тестова рідина змінює колір із блакитного на жовтий, за наявності CO2 у повітрі для бензинових двигунів і на зелений, за наявності CO2 у повітрі для дизельних двигунів. Звичайний метод часто дає неправильний результат, позаяк наявні в повітрі частинки лугу можуть нейтралізувати ефект присутності СО2, показуючи, що витоку немає, коли вона є. Ці частинки абсорбуються першою камерою тестера, яка діє як фільтр, даючи тільки повітрю та СО2 досягати другої — верхньої камери. Якщо рідина у верхній камері змінює колір на жовтий або зелений, це факт, що свідчить про наявність СО2 в антифризі.

Комплектація

  • Спеціальна двокамерна колба-тестер, має дві камери, відокремлені фільтром і універсальний вхід у корок радіатора.
  • Рідина для тестера витоків 250 мл (ASTA A-1025B-1, JTC-1236L).
  • Порожній контейнер для рідини 250 мл (якщо реакційна рідина не змінила кольору, то вона може бути використана кілька разів, за умови, що вона не змішалася з охолоджувальною рідиною).
  • Перехідник зі швидкознімним з'єднувачем.
  • Ручна помпа груша для стирання повітря.
  • Адаптери 3 шт.
  • 1) Mercedes, GM, Buick, Jeep
  • 2) Peugeot, Subaru, Chrysler, Acura, GM, Mitsubishi, Nissan, Mazda, Toyota, Infiniti, Suzuki, Isuzu, Ford.
  • 3) Honda, Toyota, Suzuki, Mitsubishi, Chrysler, Acura.
Основні
ВиробникASTA
  • Ціна: 1 945 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner